عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 16 مهر 1403
بازدید : 2
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


لابیاپلاستی یکی از عمل های زیبایی مربوط به ناحیه واژن است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و نتایج بسیار موفقی در بهبود ظاهر و مشکلات لابیاها و همچنین بهبود کیفیت روابط جنسی داشته است. از جراحی لابیاپلاستی برای برداشتن لابیا ماژور و لابیا مینور اضافی استفاده می شود و تمام پوست اضافی این ناحیه برداشته می شود. لابیاپلاستی برای خانم ها بسیار حساس است زیرا ارتباط مستقیمی با سایر قسمت های ناحیه واژن دارد. اگر می خواهید بدانید که آیا جراحی لابیا برای شما مناسب است یا خیر، این مطلب از دکتر اذر اشکذری را تا آخر بخوانید.


لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یکی از پرطرفدارترین جراحی ها برای زنان بالای 30 سال است. جراحی لابیاپلاستی تمام پوست زائد لابیا را بریده و از بین می برد و علاوه بر زیبایی اندام تناسلی و افزایش اعتماد به نفس خانم ها جنبه درمانی نیز دارد زیرا دیگر دچار خارش و سوزش پوستی نمی شوند. لباس زیر را تحت تاثیر قرار نمی دهد و به بیماری ها و زخم های ناشی از آن مبتلا نمی شود. ماندانا اکبری با انجام این عمل می گوید به دلیل اضافه شدن پوست لابیا ماژور که در ورودی واژن و روی کلیتوریس قرار دارد از لذت جنسی تا مشکلات صورت جلوگیری می کند. گاهی اوقات بی اختیاری ادرار

وظایف لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی برای کاهش اندازه لابیاها و برداشتن پوست اضافی این ناحیه و همچنین ایجاد تقارن در گوشه های لابیا انجام می شود. در مورد هدف جراحی لابیاپلاستی بیشتر بدانید.

اصلاح بی اختیاری ادرار

عفونت های متعدد را از بین ببرید

کاهش اندازه لب داخلی

نسبت اندازه لابیاها.

تشخیص پیشرفت ها و تصحیح خطاها

کاهش اندازه لابیای خارجی

کاهش همزمان لابیا مینور و لابیا بزرگ.

لازم به ذکر است که یکی از شایع ترین عواملی که افراد را مجبور به جراحی لابیاپلاستی می کند، احساس ناراحتی و تحریک بیش از حد این ناحیه در هنگام تماس با لباس است. پس از مراجعه به مطب، بسیاری از زنان گزارش می دهند که به دلیل بزرگی و پهنای لب های خود از ورزش متنفرند و هنگام پوشیدن لباس های تنگ دچار بریدگی و کبودی زیادی می شوند. علاوه بر این، لابیاپلاستی با اندازه بزرگ باعث سردرگمی در هنگام رابطه جنسی می شود و لابیاپلاستی این مشکلات را برطرف می کند.
برای انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی در مشهد کلیک کنید.


نحوه انجام لابیاپلاستی

لابیاپلاستی را می توان با بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام داد که بر اساس میزان تحمل بیمار و ترجیح جراح تعیین می شود. ابتدا جراح زیبایی عمل برداشتن بافت و پوست اضافی لابیا را انجام می دهد و در نهایت معاینه پزشکی انجام می شود. جراح سعی می‌کند جای زخم‌ها را مرتب بسازد و تعداد کمی اسکار بر جای بگذارد، زیرا لب‌ها یکی از حساس‌ترین قسمت‌های بدن هستند و باقی ماندن اسکار و اسکار روی آن‌ها می‌تواند بر ظاهر آن‌ها تاثیر منفی بگذارد و باعث کاهش میل جنسی شود.

برش های لابیاپلاستی در پوست لابیا ماژور ایجاد می شود و تمام قسمت های اضافی این قسمت برداشته می شود. نوع و اندازه برش در واقع به شدت مشکل و همچنین مقدار پوست اضافی بستگی دارد. برش ها برای همه یکسان نیست و روند ترمیم بریدگی و بخیه برای خانم ها متفاوت است. برخی از افراد فکر می کنند که در لابیاپلاستی با لیزر هیچ برشی وجود ندارد، در حالی که وجود ندارد و برشی که لازم است در واقع استفاده از لیزر است.

لابیاپلاستی با برش

تریم در واقع به معنای ترمیم است که یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین تکنیک های لابیاپلاستی است. این نوع برش بسیار ساده است و اغلب برای افرادی مناسب است که می خواهند لب های کوچکشان طبق معمول کم و طبیعی باشد. با استفاده از این نوع برش، تکه پوست اضافی که به وضوح رنگ شماست نیز بریده می شود. برش ها مستقیم و در اندازه بسیار کوچک هستند که معمولاً در قسمت بالایی لابیا مینور ایجاد می شوند.

لابیاپلاستی با برش گوه ای

سبک گوه ای مدرن تر از سبک های دیگر بود. این تکنیک نه تنها برای برداشتن پوست اضافی بلکه برای کاهش باز شدن واژن و حفظ لبه های لابیا برای حفظ ظاهر طبیعی واژن انجام می شود. در این روش قسمت هایی از قسمت بزرگ لابیای داخلی به صورت V یا گوه بریده و جدا می شوند. پس از انجام این کار دو طرف مجزا دوباره به هم دوخته می شود.

لابیاپلاستی به روش های Z و W پلاستیک.

گاهی اوقات جراحی لابیاپلاستی به دلیل بزرگ بودن لابیاها ضروری است. گاهی اوقات، قبل از لابیاپلاستی، چون لابیاها خیلی بزرگ هستند. جراحی زیبایی زنان؛ جراحی زنان مانند برداشتن منیسک یا پرینورافی باید انجام شود. این روش نسبت به سایر جراحی ها پیچیده تر است و تقریباً باعث خونریزی فرد می شود.

لابیاپلاستی با تکنیک دیپ هلیالیزاسیون

این نوع برش و تکنیک اغلب برای برداشتن پوشش لابیا استفاده می شود. می توانید تصور کنید که این نوع برش طرفداران زیادی دارد، اما بهتر است بدانید که این روش در حال حاضر به اندازه روش های معروف محبوب است. بافت پوشاننده لب های داخلی یا لابیا مینور با این جراحی برداشته می شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com